Бензопила Hyundai X 460
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
ПРОИЗВОДИТЕЛЬНЫЙ ДВИГАТЕЛЬ HYUNDAI |
ЕЛЕКТРОННЕ ЗАЖИВАННЯ І КАРБЮРАТОР WALBO |
EASY START |
Висока потужність бензинового двигуна 3,1 к. с. дає змогу використовувати інструмент для тривалих робіт. 2-тактний двигун посилений професійною поршневою групою, яка розрахована на десятиліття безвідмовної роботи. Моторесурс мотора становить 300 м2, за збільшеної швидкості обертання колінвала до 13500 об/хв. Оригінальний двигун обладнаний системою вібропоглинання й має знижений рівень шуму. | Карбюратор від провідного виробника, разом із системою запалювання забезпечує надійну роботу мотора, його потужність і плавність запуску. Електронна система забезпечує іспу для швидкого займання паливної суміші та миттєву зупинку двигуна за потреби. Безконтактне запалювання прискорює запуск холодного двигуна навіть за тривалого простого та не залежить від температури навколишнього повітря. | Система легкий пуск містить кілька складників, кожен із яких сприяє швидкому займанню паливної суміші. У результаті оператор запускає двигун від одного руху витяжного троса. Причому, для ривка не треба застосовувати силу, позаяк пружинний механізм, який під час витягування троса стискається, а потім швидко розкручується, змушуючи прокрутити колінчастий вал. |
АВТОМАТИЧНА ПІДАЧА СМАЗКИ ЦЕПІ |
БОКОВЕ НАТЯЖЕННЯ ЦАПИ | ЗУБЦІВИЙ УПОР |
Зі збільшеного оливного бака (260 мл) масло надходить у насос, а потім на різальний блок, шину та ланцюг. Автоматична система унеможливлює контроль оператора. Продуктивність роботи насоса залежить від обертів тягової зірочки ланцюга. Обертів більше, олії надходить більше, обертів менше, кількість олив скорочується. У разі холостого ходу тягова зірочка не обертається, тому олія не надходить. | Система натягування міститься в бічній частині корпусу бензопили. Обертаючи гвинт, оператор змушує штифт переміщатися в пазу, і натягувати або послаблювати ланцюг, залежно від напрямку обертання. Зручний механізм заощаджує час оператора на встановлення необхідного натягу. Бічне розташування унеможливлює зіткнення рук оператора з різальною частиною. | У місці кріплення шини, у передній частині міститься спеціальний механізм із зубцями, який забезпечує стійке положення бензопили під час роботи з деревом. Зубцевий упор дає змогу істотно знизити навантаження на м'язи оператора під час розпилювання, оскільки забезпечує додаткову точку опори. Упор дає змогу краще контролювати процес розпилювання та послугує додатковим захистом у разі зворотного удару. |
ПРАЙМЕР ДЛЯ ПІДКАЧКИ ТОПЛИВА | ФРОНТАЛЬНИЙ ТОРМОЗ ЦІПІ | ШВИДКЕ КРЕПЛЕННЯ ЗРУЧНОГО ФІЛЬТРУ |
Ручний насос забезпечує наповнення карбюратора паливною сумішшю, для подальшого її збагачення, за допомогою дросельної заслінки. Праймер допомагає заповнити карбюратор без приваблення стартера, що неабияк заощаджує час на запуск і відбивається на витраті паливної суміші. За участю автоматичного зниження тиску в циліндрі, маховик розкручується швидше. | Під час зіткнення кінчика шини з твердою перешкодою або під час заклинювання, може статися різкий відкидання бензопили в бік або назад. Від зворотного удару захищає передній щиток. Різкий ривок провокує мимовільне натискання упору. Водночас гальмівна стрічка затягується на барабані зчеплення і відбувається миттєва зупинка ланцюга. Така система гарантує безпеку користувача. | Карбюратор обладнаний збільшеним повітряним фільтром, який очищає повітря, що надходить, від пилу, що летить, та деревного стружки. Фільтр забезпечує безперебійну роботу двигуна. Його обслуговування та періодичне очищення не забере багато часу. Швидкознімне кріплення відкриває доступ до фільтра, щоб очистити його. |
СИСТЕМА ЗАПУСКА З ДЕКОМПРЕСОРОМ | АНТИВІБРАЦІЙНА СИСТЕМА | СТАЛЬНИЙ КАРТЕР |
Основною причиною затяжного пуску двигуна є підвищений тиск у циліндрі. У цій моделі є автоматичний клапан, який знижує рівень компресії та сприяє збільшенню швидкості обертання колінвала. Декомпресійний клапан закриється автоматично, щойно підвищиться тиск у циліндрі під час займання паливної суміші. Оператор може прокрутити маховик з одного ривка. | На інтенсивну роботу оператора, його втома впливає залишковий рівень вібраційних коливань. Кілька конструктивних знахідок дали змогу знизити вібрації до мінімального рівня. Наприклад, у робочих ручках містяться гумові вставки, які гасять коливання. Для цих же цілей слугують додаткові пружини та гумові накладки. Плюс професійний ланцюг обладнаний власною антивібраційною системою. | Металевий захист картера забезпечує довговічність і не піддається впливу вологи, оскільки покрита антикорозійним складом. Міцний матеріал не деформується під дією фізичних навантажень, зберігає жорсткість упродовж довгих десятиліть. Надійний захист унеможливлює ламання та гарантує безвідмовну роботу двигуна. |
ХАРАКТЕРИСТИКИ HYUNDAI X460
РУХ
|
РЕЖУВАЛЬНА ЧАСТИНА
|
КОМПЛЕКТАЦИЯ*
бензопила ( 1 шт) напрямна шина ( 1 шт) пиляльний ланцюг ( 1 шт) чохол для напрямної шини (1 шт) універсальний ключ (1 шт) посібник користувача ( 1 шт) паковання картонне ( 1 шт) * — виробник залишає за собою право на зміну зовнішнього вигляду та комплектації товару |
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
Виробник | Hyundai |
Країна виробник | Південна Корея |
Живлення | Бензиновий двигун |
Довжина шини | 450 мм |
Крок ланцюга | 0.325" |
Швидкість обертання ланцюга | 21 м/сек |
Кількість обертів | 11000 об/хв |
Об'єм масляного бака | 260 мл |
Вага | 5.1 кг |
Гарантійний термін | 24 міс |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Об'єм двигуна | 45.02 куб. см |
Потужність двигуна | 3.1 к. с. |
Кількість циліндрів | 1 |
Ємність паливного бака | 550 мл |
Додаткові функції | |
Праймер | Так |
Легкий запуск | Так |
Гальмо ланцюга | Так |
Система погашення вібрації | Так |
Регулювання кількості обертів | Так |
Підтримка постійного числа обертів під навантаженням | Так |
Безключове регулювання натягу ланцюга | Ні |
Блокування кнопки включення | Так |
Користувацькі характеристики | |
Система гасіння вібрації | Так |
Підтримка постійної кількості обертів під навантаженням | Так |
Блокування кнопки увімкнення | Так |
- Ціна: 8 725 ₴