Зварювальний генератор Hyundai DHYW 190AC
ХАРАКТЕРИСТИКИ HYUNDAI DHYW 190AC
РУХ
РЕЖИМ ГЕНЕРАТОРА
РЕЖИМ СМАКИ
ПАНЕЛЬ КЕРУВАННЯ
|
БЕНЗОБАК
ЗАПУСК СТАНЦІЇ
АЛЬТЕРНАТОР
МАСЛЯНИЙ КАРТЕР
ЗАХИСТНА РАМА
ГАБАРИТИ І ВЕС
|
КОМПЛЕКТАЦИЯ*
Генератор (1 шт.) * — виробник залишає за собою право на зміну зовнішнього вигляду та комплектації товару |
ДИЗЕЛЬНЫЙ МОТОР HYUNDAI IC |
СМАЖЕННЯ ЕЛЕКТРОДОМ (ДО 4 ММ) |
РОЗЕТКА 220 В |
Дизельний двигун останнього покоління від компанії HYUNDAI належить до серії D. Її відмітна риса — рекордний моторесурс 3000 мотогодин. Потужність становить 10 л.с. Витримує щоденну тривалу роботу. Чудово зарекомендував себе в роботі у разі інтенсивних навантажень на всю потужність генератора. Двигун чотиритактний, верхнеклапанний. Конструкція націлена на максимальну витривалість і економність. Споживання солярки зведене до мінімальних значень. Знижена шумність і вібрація. Рівень шуму в потужного дизелю досягає усього 69 дБ. Захист від перегрівання та перевантаження забезпечують найсучасніші захисні системи. |
Для зварювальних робіт використовуються поштучні електроди, що плавають. «Довкою» і «трійкою» варлять тонкі пласти металу. Максимально можливий діаметр електрода — 4 мм. Електрод «четверка» здатний якісно варити товсту сталь. Він проварює сталеві листи завтовшки від 5 м до 12 мм. З огляду на ці характеристики, зварювальний генератор застосовують під час ремонту та монтажу габаритних опор, труб. Зварювання «чоткою» треба починати на середньому струмі 110 А. У міру потреби струм плавно підвищують. Вища можлива значення зварювального струму становить 190 А. |
Панель керування зрозуміла користувачеві. На ній розміщена розетка 220 В/16 А. виконання стандартне. Розетка забезпечує під'єднання однофазних електричних інструментів. Подається змінний струм. Максимальна потужність генератора 2,8 кВт. Корпус розетки 220 В виготовлений із міцного пластику. Є відкидна кришка. Є призначення — захист від вологи, пилу та сторонніх предметів. На панель виведена клема заземлення. Клас захисту під час під'єднання споживачів струму високий. Відповідає європейським стандартам якості та захисту. |
22 ЧАСА БЕЗПРЕРЫВНОЙ РАБОТЫ |
АВТОМАТИЧЕСКИЙ РЕГУЛЯТОР НАПРЯЖЕНИЯ | ПЛАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ СМАЧНОГО ТОКА |
Місткість бака для дизельного палива становить 14 літрів. Його конструкція зварна, суцільна. Виготовлений із якісної сталі. Горловина широка, зручна для заливання. Споживання пального за половинного навантаження становить менше літра. Економність мотора та збільшений об'єм бака гарантують безперервну роботу до 22 годин. На баку розміщений індикатор рівня палива. Він пов'язаний із поплавцевим датчиком усередині бака. Під час сигналізує про те, що пальне треба долити. |
Застосована функція AVR вбудована на базі синхронного альтернатора. Система стабілізації напруги виконує особливо важливі функції. AVR забезпечує рівне напруга 220 В на виході. Немає великих відхилень і перепади. Стабільна напруга безпосередньо пов'язана з підвищеною якістю струму. Допустима похибка всього 5% від потрібних 22 В. Це дає змогу під'єднати електронні прилади, чутливі до нестабільної напруги. Під час роботи в режимі зварювання можливість короткого замикання практично виключена. AVR захищає від перевантажень і сам генератор. |
На панелі встановлена кнопка для регулювання зварювального струму. Застосоване плавне регулювання. Діє за допомогою магнітних підсилювачів. Цей спосіб має принципові переваги. Користувач сам вибирає оптимальний режим зварювання. Встановлює потрібне значення зварювального струму. Вибір відбувається в широкому діапазоні від 50 Амперів до 190 Амперів. Плавне регулювання гарантує чудовий результат зварювальних робіт. Якість зварювання не страждає навіть у разі зміни характеристик зварювального ланцюга. |
АНТИВІБРАЦІЙНА СИСТЕМА | АЛЬТЕРНАТОР ІЗ 100% МЕДИ | ДАТЧИК КОНТРОЛЯ УРОВНЯ МАСЛА |
Протиударна сталева рама виконує безліч функцій. Одна з них — гасіння вібрації. У місцях кріплення двигуна на нижній частині рами є збільшені демпфери. Вони виготовлені як щільні гумові подушки. Прогумовані кронштейни здатні миттєво погасити будь-які коливання. Вони усувають практично всю вібрацію, що виникає під час роботи потужного дизель-двигуна. Ця антивібраційна система — найсучасніша й найефективніша. |
Альтернатор синхронного типу. Конструкція покращена, складна. Складається з вугільних щіток, ротора, статора та обмотки. Для виготовлення обмотки використана якісна мідь. Стовідсоткова мідь відрізняється найкращою серед металів провідністю струму. Це підвищує його якість на виході. Мідь також має високу тепловіддачу. Вона усуває небезпеку перегрівання щіткового альтернатора. Запобігає можливості виникнення короткого замикання. Відіграє важливу роль у системі стабілізації напруги. |
У олійному картері поміщений датчик поплавцевого типу. Він є частиною електронної системи захисту двигуна. Датчик визначає рівень оливи. За критично малої його кількості подається сигнал. Спрацьовує світловий індикатор. Після цього система контролю рівня оливи здійснює аварійну зупинку двигуна. Функція аварійного вимкнення у разі браку оливи — уберегти двигун від непотрібного тертя частин. Отже, він не зношується передчасно. Що відіграє вкрай важливу роль у продовженні моторесурсу. |
ЕЛЕКТРОСТАРТ | 4-Х ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ДИСПЛЕЙ | РОЗЕТКА НА 12В |
Користувач має можливість вибору типу запуску. Ручний запуск тросом використовується рідко як резервний запуск. Причина — потреба у великому фізичному посиленні для запуску. Генератор запускають переважно за допомогою електростартера. Запуск електростартером відбувається з простим поворотом ключа запалювання. Замок запалювання виведений на передню панель. До комплекту входить запасний ключ. Електростартер спрацьовує від акумуляторної батареї 12 вольтів. Електростарт дає змогу запустити важкий генератор навіть на морозі без особливих зусиль. |
LED-дисплей розміщений на передній панелі. Працює в 4 режимах. На екрані можна подивитися основні характеристики робочого процесу. Візуальний контроль підвищує комфорт під час роботи. Контролюються величина напруги, сила струму, частота. Крім трьох характеристик видатної електрики, є ще й четвертий важливий показник. Це відпрацьовані мотогодинники. Вбудований лічильник мотогодин показує реально використаний моторесурс двигуна. Нагадає про час технічного огляду. Екран дисплея працює із застосуванням технології рідких кристалів. Значення чіткі, видно в будь-яку пору доби. |
Однією з додаткових функцій генератора є вихід на 12 вольтів. Він теж виведений на передню панель. Видає постійний струм силою 8.3 А. Від цього виходу можна заряджати акумулятор. Автомобілисти часто використовують генератор для такого підзаряджання. Стабілізація напруги електронна, так само як і для 220V. Коливання напруги безпосередньо залежать від навантаження. Але вони практично не помітні. Вихід на 12 В можна використовувати й для під'єднання різних електричних приладів. Єдина умова — наявність величини напруги 12 В і струму 8,3 А для їхньої роботи. |
Габаритні розміри | |
---|---|
Висота | 580 мм |
Ширина | 720 мм |
Довжина | 530 мм |
Основні | |
Час безперервної роботи | 22 година |
Максимальна сила струму | 190 А |
Тип палива | Бензин |
Країна виробник | Південна Корея |
Гарантійний термін | 12 міс |
Система пуску | Ручна, Електрична |
Споживання палива | 0.6 л/год |
Номінальна сила струму | 50 А |
Вихідна напруга | 220 В |
Потужність двигуна | 10 к. с. |
Виробник | Hyundai |
Частота струму | 50 Гц |
Максимальна потужність | 2.8 кВА |
Об'єм паливного бака | 14 л |
Вага | 110 кг |
Об'єм двигуна | 418 куб. см |
Рівень шуму | 69 дБ |
Номінальна потужність | 2.5 кВА |
- Ціна: Ціну уточнюйте